Am comandat două culori deodată, a sosit o sticlă și a sosit un cadou. A doua sticlă s-a pierdut în timpul transportului. Soțul meu a luat-o fără să se uite. Nu voi mai comanda altele, pentru că a fost ambalată într-o pungă de celofan normală, respectiv ruptă. Dacă știți că serviciul de livrare este penibil, atunci poate vă gândiți la un ambalaj mai atent? Și, da, un minus pentru tine, pentru că ar trebui să fie în interesul tău să livrezi marfa în siguranță.
Global Fashion,
Ne pare rău să aflăm despre această situație. Trimitem bunurile fragile la depozitele Wildberries într-un ambalaj suplimentar de încredere: mai multe straturi de folie cu bule, bandă adezivă și o pungă cu margine adezivă. Asamblarea ulterioară a comenzii, logistica și toate celelalte acțiuni cu bunurile nu intră în aria noastră de influență. Din păcate, nu putem controla și verifica ce fel de bunuri veți primi de la depozitul Wildberries, iar un rating scăzut al bunurilor strică doar ratingul vânzătorului, dar nu se reflectă în niciun caz asupra angajaților depozitelor din piață. Puteți lăsa feedback-ul dvs. despre activitatea Wildberries în cabinetul personal în secțiunea "Apeluri". Cu respect, echipa Global Fashion.