Am comandat două geluri de 30 ml, transparent și lapte. Cel lăptos a venit la timp, cel transparent nu s-a mișcat, s-a blocat în Surgut. Și atunci vânzătorul a decis independent să trimită un alt gel transparent. Așa că am primit două geluri deodată. Și pentru al doilea, pe care nici măcar nu l-am comandat pentru anulare a luat 100r. Cred că nu a fost corect, dacă faci asta, ai face o anulare gratuită. Am scris pentru a sprijini tăcerea. În mod clar doar câteva 100 de ruble, dar pentru ce?
Global Fashion,
Ne pare rău să aflăm că v-ați confruntat cu această situație. Asamblarea comenzilor, logistica și toate celelalte acțiuni cu mărfurile nu intră în sfera noastră de influență. Noi, din nefericire, nu putem controla și verifica ce bunuri vor ajunge la dvs. de la depozitul Wildberries și ce se întâmplă cu comenzile, iar un rating scăzut al produsului strică doar ratingul vânzătorului, dar în nici un caz nu se reflectă asupra personalului depozitelor din piață, aici nimeni de la serviciul de asistență nu citește recenziile. Puteți lăsa un feedback despre Wildberries în cabinetul dvs. personal în secțiunea "Apeluri". Cu respect, echipa Global Fashion.