Servicii de reparatie a tehnicii

Servicii de reparatie a tehnicii
Global Fashion oferă garanție pentru toate echipamentele sale, acoperind eliminarea defectelor care pot apărea din vina producătorului, cu condiția respectării regulilor de funcționare stabilite de acesta. În situația în care echipamentul nu poate fi reparat, acesta va fi înlocuit cu unul nou. Este important de menționat că, în cazul în care se constată un defect cauzat de utilizarea necorespunzătoare a echipamentului, costurile asociate reparației vor fi suportate de către cumpărător. Apreciem relația cu clienții noștri și ne asigurăm că aceștia beneficiază de servicii de calitate în conformitate cu termenii noștri de garanție.

 
Reparațiile în garanție nu se efectuează în următoarele situații:

- Dacă produsul nu a fost utilizat conform destinației sale, așa cum este specificat în instrucțiuni;

- Dacă cumpărătorul a deschis produsul și a încercat să-l repare în afara unui centru de service autorizat;

- În situația în care defecțiunea a fost provocată de utilizare neglijentă, transport sau depozitare necorespunzătoare, murdărire intensă atât în exteriorul, cât și în interiorul produsului;

- Dacă produsul prezintă deteriorări mecanice vizibile;

- Când defecțiunea a survenit din cauza unei nepotriviri între tensiunea de rețea și cea necesară;

- În cazul unor defecțiuni cauzate de supraîncărcare.


Pentru a beneficia de serviciile noastre de reparare a echipamentului defect, vă rugăm să aduceți dispozitivul la una dintre locațiile noastre convenabile, situate în magazinele Global Fashion de mai jos:

- Sectorul Centru, str. Mitropolitul Varlaam, 63.

- Sectorul Ciocana, bd. Mircea cel Batrin, 6.

Livarea echipamentelor pentru reparații în garanție din alte orașe se efectuează prin intermediul serviciului poștal, costurile fiind suportate de către cumpărător.


* Baza pentru serviciul de garanție constă în prezentarea cardului de garanție, a bonului fiscal sau a bonului de livrare emis în momentul achiziției, certificat cu sigiliul companiei.

* În situația în care perioada de garanție a expirat sau garanția nu acoperă anumite defecțiuni, costul reparației va fi suportat de către cumpărător.

* Durata de garanție variază în funcție de tipul de aparat și de producătorul specific. Pentru tehnica Global Fashion, perioada de garanție este de 3 luni, iar pentru celelalte electrocasnice este de 1 lună de la data producției.

* Global Fashion vă asigură că orice reparație a tehnicii va fi finalizată în termen de 14 zile, cu excepția cazurilor în care întârzierea se datorează altor motive independente de voința centrului de service.

* Taxa de inspecție a defectelor (diagnosticare) este percepută separat. În cazul în care tehnicianul nu reușește să remedieze produsul, ci doar să identifice cauza defectului, se aplică o taxă suplimentară de 50 de lei.

* De asemenea, Global Fashion acceptă pentru reparație și aparatele achiziționate în afara rețelei noastre de magazine, cu costurile aferente suportate de către cumpărător.

* Pentru a evita orice neclarități, vă rugăm să solicitați vânzătorului să verifice în prezența dumneavoastră starea de funcționare și completitudinea produsului la momentul achiziției.
Data: 02.10.2020 08:33 Vizualizări: 2248