Reparația tehnicii

Reparația tehnicii

Toata tehnica oferite de Global Fashion sunt prevăzute cu o garanție. Serviciul de garanție este depanarea mărfurilor cauzate de vina producătorului, sub rezerva normelor de funcționare stabilite de producător. Echipamentul nereparat este înlocuit cu unul nou. Dacă un defect este descoperit din cauza funcționării necorespunzătoare a echipamentului, cheltuielile asociate reparației sunt suportate de cumpărător.


Reparația garanției nu se efectuează în următoarele cazuri:

- dacă produsul nu a fost utilizat în scopul prevăzut, specificat în instrucțiuni;

- dacă a existat o deschidere independentă și o încercare de a repara produsul de către cumpărător în afara centrului de service autorizat;

- dacă defecțiunea a apărut ca urmare a unei operațiuni nepăsătoare, transport sau depozitare necorespunzătoare, poluare severă, atât în ​​exterior cât și în interiorul produsului;

- dacă produsul are o deteriorare mecanică vizibilă;

- dacă s-a produs o defecțiune din cauza nepotrivirii parametrilor de alimentare cu tensiunea necesară;

- în cazul defecțiunilor rezultate din supraîncărcare.


Pentru a repara echipamentele defecte, trebuie să îl aduci la unul dintre magazinele Global Fashion la:

- Centru, st. Mitropolitul Varlaam 63.

- Minters, st. Mircea cel Batryn 6.

 Livrarea echipamentelor pentru reparațiile în garanție din alte orașe se efectuează prin poștă, pe cheltuiala cumpărătorului.


Baza serviciului de garanție este cardul de garanție, cecul casierului sau factura emisă la achiziționarea mărfurilor și certificată cu sigiliul companiei.

Dacă garanția s-a încheiat sau dacă garanția nu acoperă daune, costul reparației este plătit de cumpărător.

 Perioada de garanție variază în funcție de tipul de echipament și de un anumit producător. Pentru echipamentele Global Fashion, perioada de garanție este de 3 luni, pentru restul echipamentului o lună de la producător.

Global Fashion vă garantează că orice reparație a echipamentului va fi finalizată în cel mult 14 zile, cu excepția cazului în care întârzierea la reparație a fost din alte motive, în afara controlului centrului de service.

De asemenea, Global Fashion acceptă pentru reparațiile echipamentelor achiziționate nu din magazinele noastre, pe cheltuiala cumpărătorului.

Pentru a evita neînțelegerile la cumpărarea unui produs, cereți vânzătorului să verifice caracterul de întreținere și completitatea mărfurilor în prezența dumneavoastră

Nu sunt articole